Oğlum 26 günlük deli gibi göğüs yarası işkencesi çekiyorum. Sanki dikenler batıyor çevresine Geçmiyoooor geçmiyoooorrr ne kremler , kapaklar kullandım. beni çok yordu hem bedenen hem ruhen. Her emzirmemde korkuyla yaklaşıyorum bebeğime. Geçmesi için yalvarıyorum artık çünkü ucumun ortası tamamen açık resmen. Dua edin bana ve benim gibilere☹️☹️