5 aylıkken tadimlara başladık.Hiç blender kullanmadım, yiyecekleri hep çatalla ezdim. 6. Ayda muhallebi verdim. Bebegim şu an7 aylık ve her türlü pütürlü gıdayı damagiyla çiğniyor ve yutuyor. Ek gıda süreci çok zevkli geçiyor. Yalnız suyu pek sevmiyor 🫣
Doktorunuza danışın en doğrusunu onlar bilir. Her bebeğin gelişimi farklı❣️