Tontis_annesii 7 aylık oğlum kendi kendine kahkaha atmaya başladı bir elini bir yerlere vuruyor sürekli oyuncağını vuruyor oyuncak olmadan da vuruyor normal mi kendi kendine gülünce korkuyorum bazen 😅
Gokturk_ Tontis_annesii bende öyleyim ya agagaghaa yani durup dururken alakasız birşey için saatlerce gülerim bazen kahkaha atmaktan anlatamam eşime birşeyi ama eşin o an gülmez ben yerlere yatıyorum öyle yani 😂niye bilmiyorum ama hayatım boyunca hep çok gülen insan oldum kimse evde yokken aklıma gelip güldüğüm de oldu oğluma bakıp gülerim oda bana bakıp güler 😂Yani oğlunuz yay burcu falan mı tek değil 😂
-_-hUysUzvetatlikadin Tontis_annesii kaçtır böyle postlara denk geldim o aylarda benim oğlumda saçma şeyler yapardı insan cidden ürküyor ama hep aynı aylarda bir çok postta okudum enteresan 🤨 bir müddet yaptı ama zamanla kendiliğinden bırakmıştı
Tontis_annesii Gokturk_ yengeç burcu ama bende öyleyim kendi kendime gülüyorum felan çok neşeliyim oğlumda güler yüzlü hep güler ama kendi kendine kahkaha atmaya başlayınca korktum 😂😂
Gokturk_ Tontis_annesii korkmayın yükseleni yaydır muhakkak ya da ay burcu falan 😂bir yaylık görüyorum hiçbirşey yokken gülüyor çünkü 😂
Gokturk_ Urasss13 bende kendimden biliyorum o yüzden yani 😂tek değilmişim yani hep kendime sorardım neden durup dururken kahkaha atıyorum diye meğer burcumla alakalıymış😂