Birkucuksayrameselesi kızım 3 yaşında şuan daha rahat yemeye başladı öncesinde parçalayarak veriyordum, ağlayarak büyük büyük yemek istiyordu, zaten bazı çocuklarda yutma hassasiyeti var bazısı iste sıkıntı yaşamaz, kızımla öyle bir problemimiz olmadı ama ben yinede parçalamayı tercih ettim, gözlemlersiniz direkt ağzına atıyorsa vermeyin ama minik minik yiyiyorsa yesin tabi yine yanından ayrılmayın 😊