Kızlar ikizlerim 7 aylık. Yaklaşık 2 aydan beri oğlum mesela 8’de akşam uykusuna yattıysa 3-4 saatte bir beslenirdi ama atıyorum 11’de uyanıyor 150cc içtiği mamayı az az içip bırakıyor sonra ağlıyor mama vermeyince susmuyor yine içiyor bi 30 cc kalanını bırakıyor uykuya dalıyor geri ağlıyor derken geceler böyle geçiyor var mı bir öneriniz? Uykudan önce doyurucu gıda formülleri de denedim yok kâr etmiyor şuan mesela 8’de yattı en erken 11’de kalkması gerek ama 10buçukta ağladı mama hazırladım verdim 30 cc içti uyudu 10 dk sonra geri mızmızlandı yudum yudum içip bırakıyor ama mama vermezsek ağlayınca susmuyor