Merve5155 Sevgili anneler bebeğim henüz 3. Ayın içinde . Uykuya geçiş şeklini belirlemeye çalışıyorum . Desteksiz uyumayacağını biliyorum. Sizce en masum destek nedir? Emerek, sallayarak, pışpışlayarak 🤦🏼♀️
Tugce59 Merve5155 bebeğim 15 aylık oldu. Doğduğundan beri emzirerek uyutuyorum. Çok rahat ediyorum. O emerek uykuya geçerken ben telefonumda takılıyorum.. tabi emzirmeyi bırakınca nasıl olur bilemiyorum şimdilik harika 😄
Hollymolly Merve5155 yanına yatarak okşayarak sarılarak uyutmak bence. Hem senden mahrum olmuyor hem kendi kendine uyumayı ögreniyor