Merhaba hanımlar kızım 4 yaşında 3 ay önce fark etmedim yüzünü bişey mi çarpti yanında değildim o an bir yere sürtünmüş gibi sonra kabuk tuttu kabuğunu kaldırdı kanadı şimdi lekesi kaldı sürmediğim bişey kalmadı her gördüğümde canım sıkılıyor. Bazen çok belirgin oluyor bazen hafif görünüyor Aylar oldu. Var mı kesin geçer dediğiniz krem herhangi bişey.. şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻