Merhaba sevgili anneler,
Kızım 6 aylık ve yaklaşık 2-3 haftadır ek gıdaya geçiş yapıyoruz. Fakat, yerken yutkunurken özellikle ses çıkarıyor. Uzun uzun yutkunurken ses çıkıyor.. boğulacak diye korkuyoruz çünkü aynı anda mamasını da yiyor.
Böyle deneyimi olan annelerimiz var mı? Sebebi nedir? Veya nasıl vazgeçirebiliriz? :(
Şimdiden teşekkürler