ElaSare Busrgok hicbisey olmaz ben Yıkardım esimle yeni doğdugunda 40 gün aksam 9 da yıkadık suyunu dökmüyordum sabah besmele cekip döküyordum. Bu sekilde uykusuda düzenli oldu hep 9 da uyur🥰
Busrgok oglumubeklerken 44 günlük rahatlasın die yıkamak istiyorum dün yıkadım bugünde yikicam soruyim dedm
Mlk026 Yaptırılır genelde akşam bu saatlerde yaptırıyorum ben 40 banyosu falan belki yaptırılmasa daha iyi ama normal banyo için sıkıntı olmadı hiç hatta daha rahat uyudu
sseker Bebeginizin ruh haline göre degisiyor bende aksam uykusundan once yapitiriyorum bazen cok guzel derin uyuyor bazen yaptirip uyuttuktan sonra 20dk uyuyo ve uykusunu almis gibi 2 3 saat ayakta. bebegim 3 aylik
beratcan3446 Busrgok yaptırılır canım benim rahatda uyur. 40 günüde geçmiş hem hurafede olsa geçmiş sonuçta hiçbir şey olmaz
tineanigra Busrgok evler artık çoğunlukta doğalgazlı soba söndü oda soğudu derdi yok bütün odalar sıcak eskisi gibi değil şartlar o yüzden istediğiniz saatte yıkayabilirsiniz.
Rukisss Busrgok istediğin her saat yaptırılır ben gece 11 de 12de bile yaptırdım ki rahatlasın uykuya geçişi kolaylaşsın diye. Üşütmemesi için dikkat edin yeter bence