Bizde 3 aylık olduk ben ay ay kaç saat uyanık kalabilir kaç saat uyurlar diye tablolar var onalara bakmıştım. Benim kızım en fazla 2 saat uyanık kalabiliyor sonrasında huysuzlanip uyumak istiyor bazen yarım saat bazen 2 saat aralıksız uyuyor normal mi acaba bende şimdi bı şüpheye düştüm ilk çocuk cidden çok acemilik oluyor