4,5 aylık olana kadar 8 günde, 9 hinde bir kaka yapıyordu. Sadece anne sütü aldığı için normal dedi doktorumuz çünkü 8 gün sonra yaptığında da sıvı yada püre kıvamında yapıyordu .Ek gıdaya geçer geçmez düzeldi ve şimdi günde iki kez yapıyor hiç sorun yok çok şükür .Düzelir merak etmeyin