Perianasi çok geçmiş olsun 😔 başka hangi belirtileri vardı miniğinizin 😔 bebeğimde de 3-4 gün sürdü ateş en son 39 gördük. Hastaneye gittik 6 gün önce ama o zaman ciğerler temiz dedi. Oksuruk daha da artınca geri gittik hastaneye. Ciğerlere inmeye başlamış dedi antibiyotik başlatacagım dedi doktor . Eger geçmezse haberim olsun dedi 😔 bu arada bebeğim cok su içiyor ama idrarı bir iki defa yapıyor. (Yaptığında ise bez epey şişiyor , miktar cok ama sayısı az ) ben de idrar yolundan şüphe ettim ama bilmiyorum 😔