Sibelimsi Merhaba kızımın sonuçlarını göstermeden başka bir ilçeye gitmek zorunda kaldım acil ve ya kendi branşında ki doktor kızımın tahlil sonuçlarına bakar ve ilgilenir mi Not: sonuçlara ekrandan ulaşacak elimde evrak yok
pogacayanakk Sibelimsi bakar niye bakmasın, ben devlet hastanesinde tahlil verip özelde doktoruma götürüyordum bakıyordu. E nabızdan sizde görebilirsiniz sonuçları