PatronBebek Ysgl26 nasıl çıkıyor uzun mu sürüyor acaba eşim gelip sayaca bakacaklar falan dedi de ya ben susuz duramam 🥹
Ysgl26 PatronBebek yo ben de kaybetmiştim 3 yıl önce gittim aynı gün çıkartıp verdiler 1 saat içinde falan.. abonelik kimin üzerineyse o kimliğiyle gidecek
PatronBebek Ysgl26 ay iyi bari şükür yarında hafta sonu ama pazartesiyi bekliycem sanırım. Teşekkür ederim ❤️