Ezonunannesi20 Kızlar selam kanguru kullanmak istiyorum ama kızım daha 2 aylık oturabilir mi canı acır mı bilemedim sizler kaçıncı ayda kullanmaya başladınız acaba
EndlessLove_ Ezonunannesi20 2. Ayında başladım. Yenidoğan aparatıyla kullanıyordum bi sıkıntı yaşamadım. Bebeğimin kanguruya alışması haricinde ☺️ büyüdükçe çok zor olmaya başladı kanguru ama küçükken çok faydasını gördüm ☺️
hayalperest__ Ezonunannesi20 bende o civarda koydum cok rahat oluyordu bende o da. bazen bende olduğunu bile unutuyorum kullandığım marka Solomomabydi
Ezonunannesi20 EndlessLove_ hayalperest__ bende yavaş yavaş başlayayım o zaman en azından evde kullanayım bakalım nasıl olacak 🙂