Balevlatm Hanımlar ameliyat oldum bu süreçle emmeyi kesiyorum 3 gündür emmiyor beni göğsümu 1 kere sagdim ama serum ilaç falan yedim donradan böyle ilaçlı süt kesiyorum ama bişey olmaz değil mi aklimatakildi
Balevlatm Tecrübesi olan da varsa yazabilirse memnun olurum göğüslerim aşırı şişti sızlıyor arada dokunulcak gibi değil 😢😢