Agustosbocegii 6 Ay 24 gunluk kizim. Çocuk doktoru kalbinde ufurum var hafif dedi kardiyolojiye gittik 5 6 mm delik var ama işlem yapılacak birsey degil genelde kapanıyor dedi yaşayanlar var mı bu durumu kapanıyor mu
Miraysena Agustosbocegii bizim de öyle kendiliğinden geçer dedi bir yaşında kontrole gitmemizi istedi sadece endişe etmeyin 😊
Pattiz Agustosbocegii benim bebegimde de delik var kac mm bilmiyorum doktorum çok küçük olduğunu zamanla kapanacagıni 1 yaşında kontrole goturmemi söyledi sadece.