Benim bebeğim 8 aylık tam , sanırım diş çıkarıcak . Günlerdir huzursuz eli hep kulağında, gece 12 den aşağı uyutamıyorum. Hep beni istiyor yanından bir dakika ayrılamıyorum. Normalde böyle bir bebek değildi. Bırakınca saatlerce oynardı. Çok fazla salya akıtıyor. Ellerini yiyor. Sizce dişmi , diş ise ne zaman çıkar sizce?