Deletedmom_78 Kızlar ben cerazette kullaniyorum. 8 subatta adet oldum 5 6 gün sürdü ilk gun hapa basladim vs. Dün lekelenmem oldu açık kırmızı ama yani bir seferlik tüm gün sürmedi normal mi?
BirAlparslanAnnesi Deletedmom_78 valla ben 1 ay kullandım resmen hiç lekelenmem kanamam hiç bitmedi 1 ay boyunca dahada asla kullanmadım
beybiliko Deletedmom_78 ben adet olmadan doğumdan sonra 28. günde başladım ilaca, doğum yapalı 4 ay oldu hala adet olmadım, sadece 2 defa lekelenme oldu
Deletedmom_78 BirAlparslanAnnesi aa gerçekten mi🤦bir de adet kesiyor diyorlar . Demek ki kiziden kisiye fark ediyor
beybiliko Deletedmom_78 aynen herkeste farklı etki oluyor, ben hamilelikte önce doğum kontrol hapı kullandım onda da hiçbir yan etki yaşamadım
SCerenY Deletedmom_78 hapın yan etkisi olabilir eğer sizi rahatsız eden bişeyler varsa başka marka deneyebilirsiniz. Ben yasmin kullanıyorum hiç yan etki yaşamadım
SCerenY Deletedmom_78 doktorunuza danışabilirsiniz belki başka bir yöntem önerir o zaman size. Ben çok az emzirdim o sürede de ilişkiden kaçarak korundum bişey söyleyemicem o yüzden 😕
Erolunannesi Deletedmom_78 2 ay kullandım 2 ay boyunca hep kanamam oldu en sonunda bıraktım bana yaramadı belli ki sana da yaramamış
Deletedmom_78 Erolunannesi ya benim yoktu boyle bir sey yeni basladi insallah devam etmez emziriyorum kullanabildigim tek hap 🤦
Erolunannesi Deletedmom_78 ben de emziriyorum ve bebeğim 8.5 aylık hiç adet olmadım (hapı kullanırken 2 ay boyunca oldum, bıraktıktan sonra bir daha olmadım)