Annevebebek34 emziriyorsaniz instagramda hastalanmayancocuk hesabında sarımsak kuru var yapıp düzenli tüketin sütten geçtiği için ona da iyi gelecek gecenlerde bizde öksürük olduk bi kaç gün içtim azalma gördüm baya birde ebe demişti bebek visk si ayağının altına az surup peçete koyup üzerine çorabını giydir uyut demişti ama denemedim daha bazıları öneriyor bazıları önermiyor arada kaldım bende