Deletedmom_12 Kizlar bebegimin damakları felaket kaşınıyor 2 elini birden agzina almaya calisiyor bastiriyor ne yapcaz böyle sizlerdede varmı bu damak kaşıntisi çok erken degilmi daha 3 aylıkk
Dorukkusss Deletedmom_12 benımkınınde eli sürekli agzında cok cokluyo ama damak kaşıntısından mı kı 🤷🏻♀️ Ben yenı kesfedıyo ellerını ondan dıye bılıyordum
Basak71_ Deletedmom_12 bizimki 3 aylık olcak bi hafta sonra köpüklü salya akıtıyor ve elini ağzına alıyor sürekli
eylulvari Deletedmom_12 3. aya girdik bugün on beş gündür felaket durumda. doktoru normal diyor kaşıntıdan mıdır ellerini keşfettiğinden midir bilemiyorum
Deletedmom_12 Dorukkusss Bilmiyorumki bende tanimaya calistigi zaman ellerine bakıyor ama damaklari kasininca oyle bastiriyorku ellerini hatta bazen ben ellerimi guzelce yıkayıp serce parmagimla kaşıyorum o kadar rahatliyorki damak kaşiyisi alcam artık hemen
Esmanco 3 aylıktı oğlum ilk dişini çıkardığında 4.ayda 2.dişini çıkardı şuan 5 aylığız 2 tane alt dişimiz var çok erken merken demeyin olabiliyor
Damlas Deletedmom_12 bizim de öyleydi hala öyle. Doktpr diş yok dedi, ağzıyla keşfetme döneminde olduğu içinmiş
Poyrazefe Bızde aynı durumdayız doktorumuz dıs yok daha dedı ama sankı kasınıo gıbı bu diş kasıyıcıları kacıncı ayda verılıyor kı acaba 4 ay 10 gunluguz bızde