Kızlar merhaba bir şey sorcam ben bugün bunu kullandım mesela patatesi seçtim sonra 8 dk kala patates pişti daha fazla kalsa yanacaktı ama açma kapama tuşuna bastım kapanmadı yani orda yine 8 dk yazıyordu direk fişi çektim bu hep böyle mi ?
Mesela daha az kısa sürede pişerse kapatma tuşuyla süre sıfırlanıp kapanmıyor mu?
Fişini çekersem hep bozulmaz mı?
İlk defa kullanıyorum bilmiyorum
