Gunes789 hayır elektrikli yok, manuel pompayla yapıyorum, elektrikli olması şart mı, bir de gazdan da şüpheleniyorum, çok kıvranıyor ,tam anlamıyırum süt yetmediği içinmi yoksa gaz sancısı mı, dün emzirmeden önce biraz sağdım 15 cc gibi çıktı onu şırıngayla verdim ama öyle hiç aç gibi içmedi ,çoğu ağzından geri döküldü, gerçekten çok zor ya tam anlayamıyor insan sorunun ne olduğunu, hele bi de ikinci çocuk)) ilk çocuğumda göğüslerim gece sabaha dolardı ,süt akardı, göğüs pedlerini sık sık değiştirirdim, ama şimdi sabah bakıyorum göğüsler o kadar dolu değil, pedler nerdeyse ıslanmıyor o yüzden diyorum acaba süt mü azaldı, yoksa ben mi yanlış düşünüyorum terbiye mi oldu