Gunes789 merhaba, benim göğsümden sağınca neredeyse hiç süt gelmiyor, sadece bebek emince gelmeye başlıyor, şu aralar gerçekten çok azaldığını hiss ediyorum, bebeğim gün içinde çok az emiyor uyanıkken, sadece uyku sersemi olunca güzel emiyor, az emdiği için süt de az geliyor, iki aylık daha ama gün içinde memeyle savaş veriyoruz, göğüslerime ne zaman dokunsam bomboş, önceleri süt birikiyordu bebeğim emince hemen dolu dolu geliyordu, ama şimdi çekiyor çekiyor güç bela süt akmaya başlıyor o zamana kadar da sinirleniyor, bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkürler, ama sağınca süt gelmiyorsa yine de sağmak gereklimi?