Sezeryan olalı 5 gün oldu lavaboya çıkmam için ilaç vs verilmedi gazımı yapabiliyorum ilk 3 gün çorba şu meyvesuyu tükettim sadece iki gündür az az yemek yemeye başladım doktorum gazını yapabiliyorsan sıkıntı yok dedi sizler nasıl yaptınız acaba tavsiyeleriniz neler ?