Oğlum 1,5 yaşında azı ve köpek dişleri geliyor ama çok kötü bir ısırma huyu var ve sadece beni ısırıyor ne denediysem olmadı kucağıma alıp seçemiyorum bile düşünün kazaklarımı dişliyor çok kötü ısırıyor benimle aynı sıkıntıyı yaşayan var mu ne olur yardı. Edin bana ta çok çaresizim