Beybiiiiii masaya bile oturtmuyor aglama krizleri çıkıyor mutvaktan beni cikariyor ağlayarak bari oturma odasinda yiyelim diye yer sofras8 yapiyorum yine oturmuyor ve sofrayi dagitmaya calisiyor mutvakta yemek pisimce kokusu gelince midesi bulaniyor öğuruyor ve burnunu kapatarak kaçıyor.Son 2 aydir 3vde kural diye birsey kalmadi dinlemiyor