Bende kullanıyorum suanda 25 günlüğüz. Yarın bırakmak için bir deneme yapacağım. Bir emzirme danışmanı işe görüştüm. Önce sıcak kompleks uygula, Sonra meme kahverengi kısımdan tutarak sık biraz ucun çıkmasını sağla dedi. Birde kahverengi yerin dış kenarından meme içine doğru bastırarak sağ sol hareket ettir dedi. Sonra bebeğe veriyoruz, şırınga ile de sağdığımız sütten damlatıyoruz. Bakalım insallah başarılı olur. Yoksa çok zor bir durum. Herkese kolaylıklar dilerim.