Bebeğim daha 3 aylık kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmedim sanırım depremde gaziantepdeydik bir gece de bütün hayatımız değişti evlere girilmez olduktan sonra ailemin yanına memelekete geldim sanırım çok üzüntüden sütüm azaldı bebeğim doymayınca mama vermek zorunda kaldım azar azar veriyorum beni tamamen unutmasın diye mamayla da doymuyor ama beni ısrarla istemiyor çok üzülüyorum evsiz kaldigimami yanayım bebeğimin beni istemediğine mi psikolojik olarak çok kötüyüm nasıl aşıcam bu durumu bilmiyorum eminimki benimle aynı durumda olanlar vardır siz neler yaptınız tekrar memeye dönmesi için aç mı bırakayım napayim 3 aylık çocuğu bi çıkar yol bulamıyorum 🥹🥹