Miraymomm Şöyle ki kışlıkları yavaş yavaş küçülüyor, sizce 4-5 takım daha uzun kollu kalın alt üst alayım mı? Yoksa yaz çabuk mu gelir ya ben bir türlü anlam veremedim havalara siz nasıl yaptınız ?
GBK Miraymomm hazirana kadar kışlık giyecekler muhtemelen. ben bugün civile gittim 3 takım kışlık aldım 7 takım yazlık
Birdurummuvar Miraymomm hangi ilde yaşadığınız bağlı ama cemre de düştü artık havalar ısınmaya başlar ben şuan doğunun bir ilçesindeyim normalde soğuk bir iklim ama 3 gündür altına birşey giydirmeden iki iplik takım giydiriyorum kombi 40 ta çalışıyor. Bundan sorna çok soğuk olacağını düşünmüyorum.
M_06_P Miraymomm bence al ne olur ne olmaz havalar pek belli olmuyor zaten serin havalarda giydirirsin
Miraymomm Birdurummuvar Mart soğuk olur gibime geliyor bir de akşamları da soğuk olur gene akşam dışarı çıkarken bile olsa giydirmelik üç takım alayım
1prens1prensess Miraymomm valla sakarya da yaşıyorum burada sa hava genelde mayısı buluyor kışın sıcacık ama yazın dehşet verisi Bi soğuk oluyor evimde🤣daha bugün Bi kaç parça daha uzunluk kollu aldım çocuklarıma küçüldüler çünkü o zamana kadar idare etmez