Benim kızımda 8 aylık babıldamıyor ağzını açıyo gülüyo ama çığlık falan ses çıkmıyo herşeyden korkar olduk valla konuşma geriliğide otizm deniliyor ama kızım bakıyo göz teması var alkış yapmayı öğrendi cee oyununa bayılıyo ama sesimiz çıkmıyo bende buna çok üzülüyorum endişeleniyorum