Geçen sene göbek fıtığı ameliyatı oldum kaç gündür çok ağrım vardı dün film çektırdım karın kası yırtılmış nasıl olmuş onuda bılmıyorum bır yandan kuyruk sokumu ağrısıyla uğraşıyorum şimdi de karın kası yırtılmasıyla yinede hamd olsun Rabbıme ama ciddi birseymı sormak istedim avrupadayım burda kuyruk sokumu için doktor yok maalesef bilen biri de yok yerinden oynamış düzelmiyor şimdi de karın ağrısıyla duramıyorum sertleşiyor eğilemiyorum bu durumu yaşayanlar varmı aranızda karın kasları neden yırtılır nasıl bır tedavisi vardır şimdiden teşekkürler 🌸🌸