Kızlar kızım 8,5 aylık. Gece uykusuna 7de geçiyor elbette uyanıyor daha sonra devam ediyor. Hatta geçen akşam 8de uyandı bende dedim herhalde uyumak istemiyor ağlayınca aldım kucağıma geldim oturma odasına 5 dk durdu güldü sonra uykuya devam etmek istedi. Oğlumda 8 en geç 9 dedik mi uykuda olurdu öyle alıştırdım. 3,5 yaşında hâlâ daha 8.30 oldumu kendi uyumak ister. Ama kızım 7de uyumak isteyince tuafıma gitti 😄 sabahta tabi erken kalkan bir çocuk