Elifbst İşte ben de tam olarak son söylediğinize cevap veriyorum: Ben böyle düşünüyorum demek tıbbi literatürde ve bilimde doğru kabul edileni, bu konuda gerekli kaynak taramasına erişecek eğitimim ve birikimim olmadan kabul etmiyorum demek. Neye dayanarak? Kendime. Tıp ve pediatri uzmanlık on sene eğitim aldım mı? Hayır. Pek çok dildeki ortak literatüre erişebiliyor muyum? Hayır. Bilimin bencesi yok hanımefendi.
Soruya döneyim, Sidefer den çok memnunum. Kabızlık ve gaz yapmadı. Değerleri çok iyi.