Bizimhikayemiz Kizlar bebegm 10 günlük gözü capaklaniyor doktora söyledim anne sütü ile sil dedi yapıyorum ama yine ayni nezaman geçer ne yapabilirm
dikkatbebekvar Bizimhikayemiz bizimde oyleydi merak etme 1 aylık oldu tık diye kesildi. Ama gözü kpanıyodu resmen cocugun uykuda. Serum fizyolojiği temiz bi beze damlatop onunla siliyoduk
Evakus22 Bizimhikayemiz bizimde 1 haftalıkken aynı sorun oldu uyandığında gözünü zor açıyordu. Herkes sütünden damlat dedi ama denemedim. Genta diye bir ilaç önerdi doktor kullandık çok iyi geldi çok şükür.
Bizimhikayemiz Evakus22 bende sut damlatm bi geçer gibi oluyor geri geliyor bize birsey onermediler ya yurt dişindaym ben