Esra_0668 1 yaş oğlum Sp hastası . Doktor bu mamayı verdi nasıl kullanıcam bilen var mı? Hepsini mi döküp biberona içiricem ısıtıcak mıyım nasıl kullanıcam . siz nasıl kullandınız? Mamaya mı karıştırcam bilmiyorum
Arslangkce Biz alerjik bebektik kilo alması için kullandık. İsitilmiyor . Açtıktan sonra on iki saat iicnde tüketilmesi lazım. Biberonla verdim ben. Bebe biskuvisiyle birlikte de verdim. Meyve suyu a katıp verdim
Blgnaydmr Arslangkce merhaba bebeğimde aynı durumda alerjisi var bu mamayla peki bebeğiniz kilo aldı mı