MrymC__ Merhaba hanimlar artik tükendimm.. Kizim 2 yasinda ve bi süredir istedigi olmadigi zaman kendini yerlerre atiyor elinde ne varsa firlatiyor evde markette disarda zapt edemiyorumm.. Napcam bilmiyorumm kendini disarda yerlerre atiyor bagiriyor agliyor elinde ne varsa firlatiyor üstünü yirpalamaya basliyor ve herkezde dönüp bakiyor 😔😔
Tweetyy MrymC__ sakinlesene kadar yaninda olduğunuzu belirtip sakinlesince izah edebilirsiniz bu dönemde inatlasip bağırmak işe yaramaz daha kotu olur. ağlıyor diye istediğini yapmak sürekli bu şekilde davrasmnmasina yok açar. Kolaylıklar dilerim :/
Meraklimama MrymC__ benim oğlum geçen ay marketin ortasına yattı istediğini yapmadım diye iki yaşına gireli dört gün oldu , yatsa yine iyi tekmeledi ,yumruk attı,kasaya atlayıp gezmeye çalıştı 🫣😁
Gupssse MrymC__ öncelikle etrafı görme herkes bakar kendini kötü hissetme 2 yaş sendromu sonuçta kolay değil.sen millet bakıyor diye rahatsz oldukça bebegine sakın yaklaşamazsın.. 19 aylık bizimki ve 2 yaş sendorumu bizde de başladı ben sarılıyorum ağlayabilirsin ben burdayım tmm mi diyorum konuşmasa da sakince anlatmaya çalışıyorum (iş çığrından çıkınca önce kendim balkona cikiyorum sonra yanina geliyorum) biraz daha cozmeye başladık