Benim de 3 aylık oğlumun gaz sancıları çok fazlaydı. Sab simplex kullandık ise yaramayinca nurse Harvey e başladık. doktor onun yanına forbiome diye bir probiyotik kullanmamızı önerdi sadece onu kullanmaya başladık Nurse Harveye gerek kalmadı sadece probiyotik gayet yeterli geldi. Ama sancı haline göre birlikte de kullanıyoruz bazen.