Kizlar bu ikinci post olucak oğlum 6 aylık olucak kontrolde ultrason istedi doktorumuz hamilelikte genelde olan bu kist bizde sonradan oluştu ne yazacağimi nasıl yazacağimi yaşirdim korkulacak birşey yok dedi doktorumuz takip edicez dedi yaşan var mı