Eger anne sutunde bir azalma hiddediyorsaniz ya da yetmedigini dusunuyorsaniz aile hekimliginde hemsireler , hastanelerde laktasyon bolumunde emzirme danismanlari ucretsiz destek oluyorlar. Ilk mesajinizda sebebini yazmadiginiz icin diger anneler bebeginiz adina uzuldukleri icin o sekilde yorum yaptilar ki haklilar. Daha cok minik, sindiremez, huzursuz olur , uyumaz, aglar hasta olur. Her sey daha da kotuye gider. Bu durumlari yasarsaniz siz de cok etkilenirsiniz. Kisa zaman icinde bir sekilde destek alin, yavrunuz icin