Çok zor arada kendi sancıları oluyordur ben kendi sancımı 3 saat suni sancıyı son 20 dk falan yaşadım ölüyorum zannettim zaten nefes alamadım oksijen bağladılar sonra allahtan hemen normal doğumla çıktı çocuğum 3 günü düşününce o acıyı çekmektense çoktan sezeryan olmuştum. Neyi zorlamışlar anlamadım herkes normal yapıcak siye birşey yok ya