Ben surekli sagim yaptim dolaba doldurdum biberonla verdim ayni zamanda emzirdim. Hem de sutum artti surekli sagdigim icin. Red yasamadim. Siz de siksik sagim yapin 2 saat diye beklemeyin surekli emzirin istedigi aldigi surece yarim saatte bile olur. 2 saat diye beklemeyin. Hem.sutunuz de artar kendinize guvenin. Baslarda belki az gelir ama sagip emzirdikce artar sakin vazgecmeyin