Cicegimbalim Ya ben de iki yıllık evliyim. Koltuklarımı bir tanıdık mağazan almak zorunda kaldık. Kaynanam borçla ödeyeceği için. Hiç beğenmedim.Değiştirmek istiyorum. Sonra evimi de beğenmiyorum. Ferah geniş bir eve geçince değiştireyim diyorum. İdare edeyim diyorum. Geçen sene tanesi 100 liraya falan değişim vardı. Ama nasıl olur bilemem 😄. Bu yaz ben de kaplatacağım sanırım. Oğlum üzerinde tepinip canını çıkarıncaya kadar çok maliyetli bir şey tercih etmek istemiyorum