M_06_P AyseNil22 öncelikle bebeğini sürekli emzir onun sana ihtiyacı var rezene çayı da iç tavsiye ederim bulgur pilavı da süt yapıyor
Mrvmsi AyseNil22 6 aylık kızım var. Bol bol su ve kimyon-rezene çayı içtim. İnanılmaz süt yapıyor.. aslında sut yapan şey ‘su’ Bir kere dene istersen. 2-3 litre su iç bir gün ve ertesi gün sütüne bak çok artıyor..
H_ceyhan AyseNil22 hayır canım. Bol bol emziriyorsan neden azalsın. Yeni doğum yapmış bir annede zaten dolu dolu süt olmaz. Bebek emdikçe süt çoğalır. Ve sen saatte değilde daha sık emzirdikce de daha çok çoğalacaktır. Bu süreçte bol bol dinlenip uyumaniz lazım. Aç kalmamaya özen göstermelisiniz. Ara öğün olarak kuruyemişler ve kuru incir tuketebilirsiniz. En önemlisi de günde bol bol su içmelisiniz
Birgubilikannesi55 Sedoa_ bisey sorucam bn rezene içiyorum onun içine bir cimdik kimyon atsam faydası olurmu ki sade kimyon çok kötü tadı içemiyorum
Bahar_ho ahsenannesi7554 AyseNil22 bulgur pilavı irmik yeşillik tahin pekmez bunlar da çok yapar ben sürekli dönüşümlü olarak bunlardan yerim. İki günde bir mutlaka bulgur pilavı yerim çok süt yapıyor inanamazsın göğüslerim sertleşiyor denemenin. Tavsiye ediyorum
Kdlqz ahsenannesi7554 bi dönem azalma olur dedi ebe süt yetersizlıgı olurmuş benımde 4 aylık da gitti gelmedi sanki süt gelmedikçe bebegım ağladı beslenmeme tatlı dere otu pekmez helva salata yeşillik ayva hoşafı tam suan mevsimi bolca yapın için su ve uyku da çok önemli birde stres yapmayın salın gitsin Allah’ın izniyle tekrar eski düzene girer vücud süt üretimine geçer … bol sütlü günlerimiz olsun inşallah 🌸 🍼🥛
M_06_P ahsenannesi7554 sana öyle geliyordur eskisinden daha kuvvetli emiyor daha hızlı emiyor bir de doyuyorsa sorun yoktur
Sevilayeymen Mrvmsi Bende cok şu tüketmezdim hemsiremiz bol bol su sabah 3 lt akşam 1.5 litre iç süt çayı ve dereotunu kaynat suyunu iç farkedeceksin sütün çoğalacak mamayi yavaş yavaş azaltirsin sonra dedi şuan cok vaktim olmuyor 1 2 gundur fazla şu içiyorum faydasını görüyorum
Medinekndzler Canım en en öncelikle az çok diye düşünüp kendini strese sokmamak ben sağarak ve bol bol emzirerek arttırmıştım ha bırde hala emiyor hem şekerim düşüyor diye hemde süt yapıyor diye sabah ları yada çayın yanına tahin helvası kahvaltılık ondan yiyorum bulgur pilavi çaylardan da içebilirsin 🥰
Symygz Medinekndzler bulgur gaz yapmıyor mu? Benim bebeğim kolik gaz yapmasın diye çoğu şeyi yemiyorum süt yoğurt bile
Aslimii AyseNil22 bol su, bol dereotlu salata, ayva, kuru dut, kuru üzüm üçünü kaynatip icin ablamda cok ise yaramisti. Bide e bebekte satilan maltlar vardi cok şekerli ama bu da işe yaramıştı
queens Pozitif düşünce ,imkan oldukça dinlenme uyku, bol su ,kafeinden uzak durmak ,süt ve süt ürünleri tüketmek hurma kuru incir ceviz ve kurudut yemek hem sütü artırır hemde kalitesini
Yusa-m AyseNil22 Strese girmemek başta :) Bol bol emzir, bol su ic, bulgur pilavı da çok süt yapıyo, rezene çayı da tüket
Sevval_59 AyseNil22 bol bol hurma ye kayısı ye kuru üzüm alıp onu kaynat hem suyunu iç hem tanesini ye bana annm öyle yapmisti bol su tüket corba iç emziren anneler icin çaylar var ben yararını gördüm dsmdi çok pahalı ama uapcak bisey yok bebek uyudukça sende uyu ve yemek yel bol bol
Esay3555 1 aydır sabah akşam olmak üzere günde 2 kez lactamil kullandım doktor önerisiyle. Ekstra bestlak damla kullandım günde 3 kez suya karıştırıp . Benim ilk haftadan beri 2 göğsümdeki süt 30 cc bile bulmuyordu şu an kızım 1 aylık tek göğüs 90 cc . AyseNil22
Sedoa_ Birgubilikannesi55 öyle eziyete ne gerek var yemeklere çorbalara atın hem sizin hem bebeğin gazı da gider.
Ezoooo Birgubilikannesi55 kimyon tohumu alırsanız tadı hiç kötü değil , önce toz kimyonla yapmıştım ogurerek içiyordum resmen ,kimyon tohumu alınca rahatladım ,missss