Funda_yakut Bebeğim 25 günlük gazını çıkartıyor çok güzel ama sürekli ıkınıyor kakası yeşile döndü dün geceden beri doktora götürdüm muayene etmedi normal olduğunu zinco damla veriyordum 3 gündür sabahları devam etmemi söyledi aynı durum başına gelen var mı ?
Feyzosumunannesi Funda_yakut bebeğinizin bu günlerde gaz sancısı başlamış. Gaz çıkarsa da o gaz hiç bitmez. Sabahları ıiknacak uyanırlar genelde sab simblex ile biogia kullandık biz. Biogia yi doktorunuza sorup kullanmanızı tavsiye ederim bağırsak düzenleyici bir damla benim doktorum 4 kutu kullandirdi
Mehy Funda_yakut bebeğim sadece anne sütü alıyor 4buçuk aya kadar günde 3 defa yeşil kaka yaptı, yediğimden oluyormuş 2 gün çikolata yememiştim ve düzeldiğini fark ettim Ogün bugündür yemiyorum ve sarı kakayız, belki bişey dokunmuş olabilir sizeede
Deletedmom_79 Funda_yakut sizinle pek ilgisi yok ama laktozsuz ürünlere yönelin size de kalsiyum lazım çünkü. Bu aralar çok normal istedğiniz kadar alın gazını ıkınır fıtık bile eder göbeğini endişe etmeyin. Masaj iyi bir yöntem ama yetersiz kalırsa bir kovaya duş suyu hazırlar gibi su hazırlayın ve beline kadar daldırın suyun ısısı ve kaldırma kuvvetinden dolayı hem osurur hem de rahatlar. Çıkardıktan sonra masajla da devam edebilirsiniz. Eğer aşırı ağlıyorsa da gazdan ötürü Nurse Harveya Colex pembe kutulu olandan edinin. 5 cc hem rahatlamasına hemde uyumasına yrdımcı olur.
Niss1 Funda_yakut bebeklerde 15. Gunden sonra gaz sancısı tavan yapmaya başlar aşırı gazlı bir bebeğim var bir sürü marka gaz damlası denemis biri olarak bize en en iyi gelen nurse harveys markasının gaz şurubu oldu şurup formülü daha etkili oluyor damlalara göre güvenle kullanabilirsiniz günde 3 maksimum 4 defa veriyoruz doktorumuz bu şekilde önermişti baya faydasını gördük , yeşil kaka anne sütü alan bebeklerde normal karşılanıyor
Funda_yakut Feyzosumunannesi Bu damlayı düzenli kullanıcam düzelmezse pazartesi tekrar götürecem o zaman sorarım
Mamaaaaa Funda_yakut karnı karnına değsin öyle üstünde yatır çok rahat ediyorlar 3 ay dayanmak lazımmış benim kızımda 2 aylık ıkınmaktan mahvolurdu sab simplex ve biogaia kullanıyoruz daha iyi ama hala sürekli ıkınır. Bacaklari yukarı doğru bisiklet hareketi yaptır o da iyi geliyor ama malesef bi süre çekmek gerekiyor çıkarsa da karnı hep gaz dolu masaj da öneririm YouTube da videolar var
mt_bebek1 Sanırım bebeğiniz gazlı, ne kadar kaka yapsa da o gaz geçmiyor. Ikınması o yüzden. Gaz masajı videoları var izleyin uygulayın, ayaklarını sıcak tutun. Kaka rengi normal, yediğiniz bir şeyden veya damladan kaynaklı olabilir. 🙏🏻
Kbrasaf Benimde bebeğim 21 günlük aynı şekilde gazını güzel çıkarıyor ama sürekli bir ıkınma halinde biogaia kullanıyoruz bizde normal galiba bu dönemde bizimde doktorumuz normal dedi
Funda_yakut Kbrasaf Nasıl peki damla iyi geliyor mu ? Bizde 3 gündür böyleyiz ya niye oldu bir anda anlamadım saatlerce ağlamıyor ama işte mısıklayıp ıkınıyor 😓
Goktugkalptugce Funda_yakut aynı problem bizde de vardı besleme saatlerini düzenle ve çok ıkındığı zaman havlu ısıt koy iyi geliyo bizim doktorumuz onu önermişti çokta işe yaradı
Kbrasaf Funda_yakut damla işe yarıyor bence her gün aynı saatte vermeye özen gösteriyorum ıkınmaları sonuç veriyor bi de ben her altını açmadan önce ılık zeytinyağı ile karnına gaz masajı yapmıyorum yaparken bile bir sürü gaz çıkarıyor rahatlıyor yardımcı olmamız gerek onlar pırt yapmayı bilmiyor 🥰
Funda_yakut Goktugkalptugce Yani düzenleyemiyorum şu an sürekli emmek istiyor Eminincede rahatlıyor gibi o yüzden emzirşyorum bende sürekli bide beşiğe koyunca uyanıyor hemen kucağımda yüz üstü uyuyor 😓
calciumoxalat kakasını mutlaka detaylı incwleyin, benim bebegiminde kakası yeşile döndükten birkac gün sonra nokta seklinde kan gördüm besin alerjisi olabilir dedi doktorlar, su an diyet yapiyorum
Brcnnnnn Bizimde yeşil ve mukuslu kakası oluyordu alerjisi olduğu anlaşıldı. Gürültülü mukuslu kaka oluyordu