Hanımlar oğlum 7aylık 4 gundur kabız ıkınıyor aglıyor cıkmayınca. Cok az yaptı bgun katı halde buyuk insam kakası gibi. Dun acilde lagman yaptırdık yinede yapmadı ya. Zrytin yagı iciriyorm cay kasıgyla. Yok nasıl işse hc anlamdım. Napsam ya sglk ocagna gittim dort gunden snrası sıkıntı dedi hc bisi vrmedi delimi ne yarn cmrtesi pazar edip etmicgni nrden bileyim