Sdmgc gamze____34 bende 6 gündür meme mama seklinde gidiyorum ve çok fazla kusmaya başladı emse de kusuyor mama yese de, hangi mamayı kullanıyorsunz?
Niluferinoykusu gamze____34 eğer yediği fazla geliyorsa (tabi reflüsü yoksa)fazlasını kusuyordur muhtemelen azar azar vermeyi deneyebilirsiniz mide biraz sindirirse kusması azalır birde mümkün oldukça yedikten sonra çok hareket ettirmemeye çalışın ben bu şekilde kusmasını azaltabildim
Hanifecoskun Bizde de ayni sorun doğduğundan beri var nerdeyse 5 aylık olcaz reflü dedi doktor ama bende mama miktarını azalttım 4 saat yerine 2 saatte bir veriyorum daha iyi çok şükür