Kızlar selam,bebeğim 3aylık oldu,menenjit aşısını bu ay aşısı olmadığı için yaptırmayı düşünüyorum ama sizler kaçıncı ayda yaptırdınız? Birde ağır bi aşıymış ateş dürüşürücü kullandığınız halde düşmedimi ateşi ,kaç günde normale dönüyor bilgisi olan yazabilirmi