Bebeğim daha 1 aydır ek gıdayı sevmeye yemeye başladı. Bugün sabah 5 ölçek devam sütü içti. Daha sonra 1 yumurta sarısı 1 muz 1 tatlı kaşığı peynir 1 er çay kaşığı tahin pekmezl 3 tane bebek bisküvisi yedi. Öğlen 1 mama kavanozu meyve püresi ve 1 mama kavanoz yoğurt, akşam yemeği 1 mama kavanozu sebzeli yemek ve 1 mama kavanozu yoğurt yedi akşamda muhallebi yiyip uyur. Gecede 3 ölçek devam sütü veriyorum o da her zaman değil çünkü kendisi uyanmıyor ben kaldırıp veriyorum. Sizce yeterli besleniyor mu? 1 aydır bu şekilde yiyor