Bebeğim haftaya 7. Aya gidicek kızlar doktor sut alerjisi şüphesi olduğu icin yoğurt tadimini en son yapalım dedi bende yavaş yavaş ana besinlerin sonuna gelince dün tadıma başladım. Bir mama kaşığı dün verdim. Bugünde iki mama kaşığı. Sorum şu, eğer alerjisi varsa hemen belirti verir mi?